Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2008 - 18:53 Der er 10 kommentarer

Mail hotel

Hej,

jeg søger folk, der kan anbefale et par mail-hotel, de har haft god erfaring med.. Skal helst have unlimited alias, men en 10 styk@domæne.dk er også ok formentlig.. og så en 500 mb plads er formentlig nok, men jo mere des bedre selvfølgelig :)

Endelig, er der nogen der har erfaring med, om google tilbyder at man evt kunne bruge deres gmail i denne sammenhæng, så mail@mail.dk kunne hostes af gmail ?

Mange tak for svar!
Avatar billede leif Seniormester
04. marts 2008 - 18:54 #1
500mb pr bruger eller totalt ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. marts 2008 - 19:21 #2
Google kan også: http://www.google.com/a/  - har prøvet, det virker (men man skal helst vide lidt om DNS hvis man vil have mail hos dem, og websider andre steder)
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2008 - 19:48 #3
erikjacobsen - er det så også godt :) ..kan ikke lige blive klog på om det koster noget?
leif total .. men kan jo godt ske det reelt er meget hurtigt brugt op idag med alle de mails man får.. ja det er det nok, lad os hæve det og sige en 500 mb pr person :)

Er bare til lidt familie mails, hvor de dog også skal have adgang til webmail ..
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2008 - 20:00 #5
hmm .. synes godt nok 125.32Kr pr måned er alt, alt for meget..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. marts 2008 - 20:08 #6
Det koster ikke noget hos Google Mail. Det er så bare spørgsmålet om man kan nøjes med de  6476 MB der pt er med i den gratis udgave.

Prisen er selvfølgelig reklamerne ude til højre som i almindelig Google mail.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2008 - 20:16 #7
okay kanon, det lyder jo godt.. 6 gb er jo mere end rigeligt.. :)

hvor tilgår man så webmail henne ?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2008 - 20:16 #8
Organizations and members ?
Avatar billede showsource Seniormester
04. marts 2008 - 20:19 #9
Den google kendte jeg ikke!
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. marts 2008 - 18:14 #10
Du kan evt prøve at søge på www.hostindex.dk. På denne side kan du finde udbydere mv.