Avatar billede anetteogjesper Nybegynder
20. februar 2008 - 10:04 Der er 6 kommentarer

Ris, Ros og gode ideer

Jeg vil gerne have Ris og ros og masser af gode ideer for vores hjemmeside

www.bridalshop.dk

Jeg har fået enorm meget hjælp herinde fra forummet og det vil jeg gerne takke for... tak for tålmodigheden  - Forsæt de gode råd
Avatar billede fromsej Praktikant
20. februar 2008 - 10:37 #1
Den er meget "piget", men det går jeg ud fra er meningen. ;-)
En enkelt stavefejl springer mig i øjnene:
Elagant pige galla kjole 999,95Kr.
Skal være Elegant i stedet for.

Siden virker professionel på mig, det er i hvert fald ikke et design der ville skræmme mig væk.
Jeg vil sige et rigtig godt stykke arbejde i har skruet sammen. :-)
Avatar billede artltx Nybegynder
21. februar 2008 - 10:14 #2
Fromsej nævnte en stavefejl i overskriften "Elagant pige galla kjole 999,95Kr." Jeg vil bare lige pointere, at "galla kjole" skal skrives som ét ord, altså "gallakjole" :)

Enten er der en fejl med sidebjælken "Tilbud" eller også er det mening, men lige når man kommer ind på siden er bjælken meget lang.. - men efter kort tid formindskes den led og tilbudene begynder at "scrolle" :)
Avatar billede torotune Nybegynder
22. februar 2008 - 17:19 #3
Husk det er ikke sikkert alle har installeret den font du bruger på forsiden, jeg kan ikke huske hvad den hedder - "Tempus"? eller noget i den stil...

- Gør måske lidt mere ud af toppen, noget lækkert grafisk lir.-
- Det der Post Danmark ovre til højre smadrer designet, i hvert fald mht. til font-typer.
- Skal det være lilla? :-)
Avatar billede anetteogjesper Nybegynder
22. februar 2008 - 18:04 #4
Hej

Hvad mener du med at designet til højre?
Ja, siden skal være lyerød/lilla... det er jo "romantisk"
Avatar billede torotune Nybegynder
22. februar 2008 - 18:36 #5
Hej,

Jeg mener den der boks ovre i indkøbskurv: Post Danmark "Vi sender samme dag vi får ordren (...)" Det passer efter min mening ikke ind i designet at det står med en Times New Roman-font, og med den hvide baggrund, der skulle måske være en sort border på på 1px. Og så skift skriften til Verdana, 10px ligesom resten af sitet.

- Ellers fint nok det skal være romantisk, der skal jeg ikke blande mig :-)
Avatar billede eerikk Nybegynder
27. februar 2008 - 13:19 #6
Jeg ville bruge lidt penge på at få en prof til at lave banneret ;)