Avatar billede dosdesign Juniormester
19. februar 2008 - 21:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min AVG freeVersion bruger alt speed

Hej

Når jeg kører en Complete Test scan med min gratis AVG version, bliver min PC såååå langsom at den næsten fryser, dvs. jeg kan ikke bruge den i 2 timer - der kommer også nogle gange en popup med at der er lidt virituel hukommelse - hvad skal man gøre ? Kan man ændre så der er mere af det der hukommelse ? Kan man ændre noget i avg indstillinger, så den ikke bruger alt power ?? Eller er der et bedre gratis virus program som ikke er så krævende (AVG gratis er også træls da man kune kan sætte den til at kører hver dag samme tid ikke ugentligt ellers skal man selv huske at kører scan af og til og dte gør jeg nok ikke)
Avatar billede leif Seniormester
19. februar 2008 - 22:40 #1
Hvor meget ram har du i maskinen ? Jeg mærker intet til at AVG står og laver Complete Scans ?
Avatar billede dosdesign Juniormester
19. februar 2008 - 23:34 #2
hmmm 512 DDR
20. februar 2008 - 08:04 #3
(Det _kunne_ udemærket være grunden til det!)
Avatar billede habudu Nybegynder
24. marts 2008 - 01:59 #4
Hmm .. tjaaa .. hvis du har 512 ram er det nok derfor som karise larry siger ...

Hvad styresystem bruger du? Hvis du bruger Windows Vista vil jeg anbefale dig mindst at have 2GB ram i da vista bruger rigtig meget ram ...

Hvis det er XP skulle du måske bare købe 1GB ram, det ville nok gøre en stor forskel.
Husk også at sørg for at din computer får luft :)
Avatar billede dosdesign Juniormester
07. august 2008 - 08:27 #5
Xp
Avatar billede dosdesign Juniormester
07. august 2008 - 08:27 #6
Men nu har jeg fået den sidste nye avg hvor jeg kan sætte den til at scanne og lukke pc selv - dvs man bare kan sætte den til når man går i seng !
07. august 2008 - 21:09 #7
http://expfaq.dk/kan_ikke_give_point#kan_ikke_give_point ->

"En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan kvitteres med point. Du beder ham om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points. "

(Er der noget her du ikke forstår ?)
Avatar billede dosdesign Juniormester
08. august 2008 - 08:33 #8
Nej, men undskyld jeg ikke ved alt og har læst alle regler her på dit ynglingsforum, som du åbentbart KUN bruger til at brokke dig over at alle andre ikke kender reglerne ud og ind ligesom dig......!