Avatar billede webgon Nybegynder
17. februar 2008 - 22:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Upload af store videofiler

Hvor kan jeg nemt (og helst gratis) uploade store videofiler? i dette tilfælde en .mpeg på godt 1 gb

Jeg vil gerne kunne afspille den via et link.
Avatar billede warlockk Nybegynder
17. februar 2008 - 22:59 #1
prøv evt gmail.com
Avatar billede uffesteenberg Novice
17. februar 2008 - 23:03 #2
gmail? Så har de vist opgraderet service en hel del siden sidst ;-)

Jeg ville lede efter en eller anden slags filshare-service i retning af disse:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=large+files&meta=

... men kan ikke forslå noget, der gør, du kan afspille via link:-(
Avatar billede warlockk Nybegynder
17. februar 2008 - 23:07 #3
der er plads til over 6 gb nu
Avatar billede uffesteenberg Novice
17. februar 2008 - 23:18 #4
Hmmmm... i min står der, at man har lidt over 5 GB i lagerplads og en begrænsning på vedhæftede filer på 20 MB....
Avatar billede webgon Nybegynder
20. februar 2008 - 12:32 #5
Jeg kan hveken uploade eller dele min fil i gmail, desværre. De tillader heller ikke direkte link til filen :(
Andre forslag?
Avatar billede uffesteenberg Novice
20. februar 2008 - 12:49 #6
Kan ikke komme på noget, men under alle omstændigheder tror jeg ikke du kan finde noget, der er gratis, når det er så stor en fil..
Avatar billede haren Nybegynder
20. februar 2008 - 16:38 #7
Jeg ved ikke hvor lang tid den ligger der, men ellers kan jeg anbefale www.sendspace.com
Avatar billede haren Nybegynder
20. februar 2008 - 16:41 #8
Sorry, de tillader desværre kun op til 300mb..
.. Har tilgengæld hørt om www.orbitfiles.com, men aner ikke om det er noget der holder.
Avatar billede webgon Nybegynder
05. marts 2008 - 18:30 #9
Som du sagde tillader sendspace.com jo desværre kun 300 mb..
Orbitfiles.com ser for mig umiddelbart ud til at være nede.. ved ikke om det er midlertidigt eller hvordan.. Men tak for hjælpen aligevel. Jeg tildeler haren points, da han kom med de(t) bedste forslag ;o)
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. marts 2008 - 19:54 #10
Ellers er der sådan noget som rapidshare, der er ret fedt.
http://rapidshare.com/
Det er kun gratis til og med en vis grænse og du kan ikke afspille direkte via link.. men mener ikke det er såååå dyrt at få ubegrænset adgang ("Premium") og dine filer bliver der til evig tid (alt efter prisen).

Meget store filer (pt. en grnse på 2000 mb) uploades som rar-filer (arkiver). Når folk henter dem ned udpakkes de til én enkelt stor fil... det kan sagtens være flere gigabytes.

PS: Når man gør det gratis er der lang ventetid efter den første download... det kan åbenbart snydes, så man ikke skal vente... kan findes på googgle under "rapidshare crack" osv... (ved ikke om det er ok, at skrive det her eller om det er fuldt lovligt ?!?!?!)