Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2008 - 11:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sende fil uden mulighed for kopiering

Kan jeg sende en fil (en liste over nogle virksomheder... fomat (word? RTF? PDF? Jpeg? ...etc..) forholdsvist underordnet til en person, og gøre det på en måde så personen ikke kan dele/sende det videre til 3. part?
Avatar billede w13 Novice
14. februar 2008 - 11:32 #1
Overhovedet ikke. Under alle omstændigheder, kan der jo altid tages et screenshot af filen, og dette skærmbillede kan så gemmes og sendes videre. Eller personen ville vel bare kunne skrive det af. =)

Hvis du har hemmelige dokumenter, så send dem ikke til nogen. :P
Avatar billede superdreng Nybegynder
26. februar 2008 - 18:45 #2
Det bliver i hvert fald lidt besværligt, at finde noget der kan gøre det!
Avatar billede w13 Novice
24. april 2008 - 12:00 #3
Lukketid?
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2008 - 17:11 #4
Ja gerne. Ikke for at være en sur stodder men jeg forstår bare ikke denne "trend" med at man smider sine svar som kommentar. Så kan jeg jo ikke lukke spm. Hvis man mener man har et bud så lav det som et svar, så skal jeg hjetens gerne tage stilling til om jeg vil give point. Hvis det er fordi man er bange for uretmæssige tildeling af point så henviser jeg til at man jo har mulighed for at afvise svar.

Så det er lidt i "protest" jeg har ladet dette svar-løse spørgsmål stået åbent. Det er en lille ting at "hidse sig op" over det ved jeg godt - men nu valgte jeg lige at tage et standpunkt.

Men tak for svar - og smid gerne svar for point.
Avatar billede w13 Novice
24. april 2008 - 17:54 #5
Ja, det har været oppe at vende mange gange.

Problemet består i, at mange nye brugere kommer til at acceptere svar, man ligger, selvom de ikke er korrekte. Derfor venter mange på en tilbagemelding, om det løste problemet.
Hvis man er helt sikker på, det er løsningen, lægger man stort set altid svar dog.

I dette spørgsmål løste hverken jeg eller superdreng dit problem, så derfor oprettede vi ikke svar og derfor synes jeg også, du bare skal oprette et svar selv og acceptere det, så du får pointene igen. :)
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2012 - 12:24 #6
Det gør jeg så.