Avatar billede hedemann Nybegynder
12. februar 2008 - 14:58 Der er 6 kommentarer

Img i listbox

Jeg vil gerne vise om rækkerne af data er iorden inde de indlæses i en tabel, og vil i den forbindelse indsætte rækkerne i en listbox. Hvis rækken er iorden skal der indsættes en grønt flueben og ved fejl at udråbstegn.

Umiddelbart kan jeg ikke se at det er muligt at indsætte img i listbox - men det kan jo godt være mig der ikke er "knøv nok" ;-)

Jeg er åben for andre forslag, bare meningen er der

Der er tale om VB.net
Avatar billede karl-koder Nybegynder
14. februar 2008 - 13:18 #1
Avatar billede hedemann Nybegynder
14. februar 2008 - 14:36 #2
Der er også rigtig
Avatar billede hedemann Nybegynder
14. februar 2008 - 22:50 #3
Nu skal det bruges til hjemmesider - og det vel ikke hjemmeunder Visual-basic....
Avatar billede karl-koder Nybegynder
15. februar 2008 - 00:59 #4
Nej så er den placeret rigtigt ;o)

Og så kan jeg godt savre dig på at du ikke sætte et billede ind i en listbox, jeg kender bare ikke så meget til applications programmering ;o)
Avatar billede karl-koder Nybegynder
20. februar 2009 - 01:28 #5
Lukketid ?
Avatar billede hedemann Nybegynder
20. februar 2009 - 15:38 #6
Så lukker vi