Avatar billede muldwarp Nybegynder
11. februar 2008 - 19:43 Der er 7 kommentarer

Driver Til Asus Bundkort

Hej Jeg står og mangler Driver til min computer da jeg har haft formattet, jag mangler driver til mit bundkort Asus P5SD2-FM/S. jeg har kigget efter dem på asus hjemmeside de er der ikke ??? nogle der ved hvor jeg finder dem ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2008 - 20:11 #1
Er det mon en Fujitsu-Siemens pc?
Hvis ja, find driverne via http://www.fujitsu-siemens.dk/support/downloads.html
Avatar billede muldwarp Nybegynder
11. februar 2008 - 20:22 #2
Det er det jeg mangler driver til pci-bridt hvad for en skal jeg så hente ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2008 - 21:02 #3
Vil tro det er chipsæt driver du mangler
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2008 - 09:01 #4
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11

med din pc fulgte der en bog og en cd og på den ligger alle dine drivere.

som du kan se er det ikke nok med de få oplysninger du giver
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2008 - 09:37 #5
http://www.asus.com/a_search_products.aspx

hvilket chipset handler det om.

desværre har asus hjemmeside i et år været det langsommeste site på internettet.
hele sandheden er nok ikke at der er ødelagt nogle kabler ved jordskælv og sidst ved et skib med et slæbeanker ved ægypten rev et kabel over.
deres søgemaskine er også utrolig dårlig. skriver man til dem hører man ikke en dyt og sådan er det når producenter bliver for store. skide være med kunderne

prøver at skrive til dem igen---svineri
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2008 - 18:02 #6
muldwarp
betyder det at du er gået under jorden. vi hører ikke noget

skriv til asus og gør dem opmærksom på at dit motheboard ikke kan findes på deres side.
jeg har i dag skrevet til deres webansvarlige og beklaget deres langsomme side men om det hjælper vides ikke men det påstås at de skulle svare indenfor 3 dage
tavshed glæder ikke nogen og heller ikke mig men kunne godt tænke at vide hvad der sker.

jeg har i flere år købt asus bundkort fordi de er så stabile og "sjældent" er fejlbehæftede.

har du fundet din installations cd der fulgt med dit bundkort
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2010 - 08:20 #7
så bliver det denne vej