Avatar billede t_bjor Nybegynder
15. juni 2001 - 18:06 Der er 10 kommentarer

Ustabilitet i IE, endnu en gang.

Ja, så er vi tilbage til det gamle kendet problem. Jeg kører IE 5.01, fordi at 5.5\'eren fryser konstant.

Det har da også kørt mere stabilt, men den fryser stadig i utide. I Windows Update kan jeg hente Service Pack, men når man så skal ind og hente den under opdateringer er den der ikke. What do U then do?
Avatar billede sukos Juniormester
15. juni 2001 - 18:07 #1
Du har haft 5.5 installeret?
Så er det sikkert derfor.
Prøver lige at finde et link.
Avatar billede sukos Juniormester
15. juni 2001 - 18:09 #2
Avatar billede t_bjor Nybegynder
15. juni 2001 - 18:18 #3
Ja, men det er jo Service Pack 1 jeg skal have
Avatar billede t_bjor Nybegynder
15. juni 2001 - 18:19 #4
Hov - den er her...! :)

Hvis det virker, får du pointene.
Dog kan jeg først vide det i morgen eller overmorgen, da jeg jo skal vide om det er stabilt. Håber du forstår.
Avatar billede t_bjor Nybegynder
15. juni 2001 - 18:21 #5
\"If you are running Windows 2000, installing Internet Explorer 5.01 SP2 will not change the current level of encryption on your computer.\"

Jeg kører Windows 2000...
Hva\' så?
Avatar billede sukos Juniormester
15. juni 2001 - 18:27 #6
Der er fordi SP2 kører 128 bit encryption.
Hvilket 2000 gør i forvejen.
Ingen forskel for dig.

Min maskine kunne pludselig ikke finde cd-drevene efter inst. af 5.5. De kom heldigvis igen!!!!!!
Kører 95!
Avatar billede t_bjor Nybegynder
15. juni 2001 - 18:45 #7
Andre forslag til hvad man så kan gøre?
Avatar billede sukos Juniormester
15. juni 2001 - 19:06 #8
the current level of encryption on your computer
er blot en besked om at 2000 brugere i forvejen kører 128 bit. Så hvad er det du vil ha\' forslag om?
Avatar billede sukos Juniormester
15. juni 2001 - 19:07 #9
Final:
Formater din disk og installer igen.
Avatar billede t_bjor Nybegynder
15. juni 2001 - 21:50 #10
Det med at formatere hele maskinen dur ikke - jeg prøvede det for nogen tid siden da jeg en anden gang havde ustabilitet med min browser.

Men hvorfor skulle det gøre nogen forskel? Det er de samme filer som kommer ind sammen med Windows, og de samme filer som jeg kommer til at downloade senere.