Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
11. februar 2008 - 07:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Affiliateprogrammer - anbefalinger

Hej eksperter.

Jeg har et spørgsmål mht jeres erfaringer med affiliateprogrammer. Jeg har selv brugt affiliate markedsføring on and off igennem flere år og kender godt til det, men er ofte i tvivl om jeg har fundet de bedste partnere.

Hvad vil du anbefale som henholdsvis de(n) bedste annoncør- OG de(n) bedste partnersites? Og hvorfor?

Vi har løbende brug for både emailkampagner som annoncører, og bannerkampagner som partnere.

Tak for jeres input :-)
Steen
Avatar billede abruscato Nybegynder
01. maj 2008 - 04:03 #1
Jeg samarbejder selv med følgende firmaer der viser reklamer på mine websites. Især synes jeg godt om TradeDoubler, som jeg synes er de mest innovative inden for affiliate marketing og giver de bedste og fleste redskaber til mig som publisher, at optimere min (og deres indtjening). De fleste andre firmaer synes jeg ligner hinanden til forveksling...

http://adwords.google.dk
www.euroads.dk
www.brand2brand.dk
www.adfair.dk
www.adpepper.dk
www.tradedoubler.dk
www.partner-ads.com
Avatar billede abruscato Nybegynder
01. maj 2008 - 16:47 #2
Jeg glemte i øvrigt at nævne Webgains (http://www.webgains.dk), som også er et interessant bud på en ny større spiller på det danske affiliate-marked.

Se flere danske affiliatenetværk på www.partnerprogrammer.dk/networks.php, hvor du i øvrigt også kan se en oversigt over hvad de danske partnerprogrammer giver i kommission på www.partnerprogrammer.dk/programs.php
Avatar billede abruscato Nybegynder
01. maj 2008 - 16:49 #3
Jeg kan også anbefale dig at tage et kig forbi http://www.eksperten.dk/spm/E-loesninger/ (og undergrupper), hvor vi snakker en del om online annoncering :)
Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
12. maj 2008 - 20:10 #4
Hej abruscato.

Var lige på ferie... Tak for din feedback - der er flere interessante imellem. Det jeg tit synes der er udfordringen mht affiliate programmer er at få de seriøse leads. Jeg går igang med at teste dem af :-)
Steen