Avatar billede zygote Nybegynder
07. februar 2008 - 21:43 Der er 5 kommentarer

HP pavilion dv9607eo - Grafik / audio

Hejsa kan nogle af jer hjælpe mig med at finde drivere til win xp !!

jeg skal holde lan på søndag så der skal det hele virke !!

jeg har prøvet at finde drivere men det har ikk løkkes mig :S
Avatar billede madshammer Nybegynder
07. februar 2008 - 22:01 #1
Avatar billede zygote Nybegynder
07. februar 2008 - 22:56 #2
haha tak...

men de dur ikk har lige prøvet :S

som sagt jeg skal bruge nogle Grafik drivere og nogle audio drivere :P

men nogle af jer der ved hvorfor at jeg ikk kan installere de andre der er så må i meget gerne sige det til mig for jeg kan ikke finde en god forklareing !!!!!!!!!??
Avatar billede madshammer Nybegynder
07. februar 2008 - 23:47 #3
Vælger du det rigtige styresystem? Vista 32 bit, eller Vista 64 bit? Der ligge både grafik- og lyd-drivere i begge kategorier.
Avatar billede zygote Nybegynder
08. februar 2008 - 07:35 #4
det bliver svært for jeg skal finde drivere til XP
Avatar billede trav4u2 Novice
08. februar 2008 - 08:30 #5
Det kunne måske være et forsøg værd at se, om du kan bruge grafikdriveren direkte fra Nvidia
http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_169.21_whql_uk.html

og audio-driveren herfra
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericSoftwareDownloadIndex?lc=en&cc=us&softwareitem=ob-42513-1