Avatar billede vallemanden Nybegynder
07. februar 2008 - 15:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHP programør søges (igen)

Hej Alle

Jeg søger en dygtig PHP programør, til at fortsætte nogle tidligere projekter, det handler om en webshop samt et CMSsystem, du skal have kendskab til PHP, MySQL, javascript, sessions

og du skal være over 20år, være selvstændig(freelance), da du vil blive betalt timemessigt(timeprisen VIL blive forhandlet)

send en mail til prog [at] night.dk
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. februar 2008 - 19:21 #1
Avatar billede exp Juniormester
08. februar 2008 - 14:50 #2
studious_design's indlæg 08/02-2008 14:35:16 slettet, da det indeholder reklame. Teksten var:
"Hej,

Hvor mange timer snakker vi - ca. estimeret?
Jeg har med garanti nogle i mit netværk, der kan klare sådan en opgave.

Med venlig hilsen    Emil Larsen"
Avatar billede vallemanden Nybegynder
08. februar 2008 - 21:19 #3
jeg vil starte med at kontakte jer på mandag til tirsdag

der vil løbende være noget at lave. skal nok lige sige at det er ikke et cms der skal sættes op, men det bliver lavet fra bunden
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. februar 2008 - 20:05 #4
Du kan kontakte os på 405 11 627, http://www.mc-solutions.dk

Vi tager normalt 450kr i timen, men hvis du har noget at handle med er vi da naturligvis til at tale med.