Avatar billede wesso Juniormester
07. februar 2008 - 15:00 Der er 10 kommentarer

Fjernskrivebord adgang på Windows XP Home Edition

Hej
Jeg ved at Fjernskrivebord kan man kun bruge med Windows Xp Professional.

Men er der ikke en måde at bruge det på en Win. XP Home Edt.?

Eller findes der ikke et program, der kan gøre det samme som Windows Fjernskrivebord?

Jeg vil gerne have oplysninger .. tak

Belønning er god
Avatar billede wesso Juniormester
07. februar 2008 - 15:03 #1
Jeg vil gerne give flere point end 100. Altså 400 point i alt... men det måtte jeg ikke af systemet..
Hvordan gør jeg det så?
Til den der kan hjælpe mig med besvarelsen af Fjernskrivebord problemet.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2008 - 15:09 #2
Max. 200 point for et spørgsmål.  http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede jokkejensen Novice
07. februar 2008 - 15:12 #3
VNC kan det samme..

/JJ
Avatar billede jokkejensen Novice
07. februar 2008 - 15:12 #4
Avatar billede wesso Juniormester
07. februar 2008 - 15:14 #5
Hvordan kan jeg give dig point nu så
Avatar billede jokkejensen Novice
07. februar 2008 - 15:17 #6
Test lige om det passer til dine krav, derefter markerer du mit navn og trykker accepter.

Bemærk der er en "free edition" derinde !

/JJ
Avatar billede wesso Juniormester
07. februar 2008 - 15:18 #7
Tak ... jeg har givet dig alligevel point....
Du er manden :-D
Avatar billede vejmand Juniormester
07. februar 2008 - 15:43 #8
For at give point skal du markére jokkejensen's navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter"
Avatar billede jokkejensen Novice
07. februar 2008 - 15:51 #9
En anden fed service hvis man lige skal hjælpe en ven som sidder bag router firewall og alt det den onde sysadmin kan sætte op.. så fungere www.supportfromweb.com perfekt.

Det foregår ved du går ind og trykker trial.

Skriver "svend svin" som navn, "sven@svin.dk" som email.. så henter du klienten, og du får præsenteret et link som du sender til din ven, når din ven går ind på det link kan han downloade serveren..

Altså har i en forbindelse så du kan fjernstyre hans pc.

ret kinky, når msn fjernsupport og andet ikke virker..

/JJ
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. februar 2008 - 19:34 #10
Nu gik spørgsmålet på Fjernskrivebord, hvilket absolut ikke er det samme som Fjernsupport, men hvis Fjernsupport er en mulighed, kan Skype også bruges til formålet. Det kører endnu ikke helt så flydende som Fjernsupport, men fungerer også uanset firewall.