Avatar billede opgavecenter Nybegynder
05. februar 2008 - 15:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Register hos MSN Messenger

Hey alle sammen

Jeg prøver lige her og få en ny MSN konto op at køre MEN MEN MEN!

Hvordan h.... får jeg den registret med min egen email ? er man virkelig truget til at bruge en msn/live/hotmail email ?

Syntes jeg har brugt en del tid på at finde ud af det men jaaa har ikke lige kunne finde det/ud af det, håber der er nogen af jer som kan hjælpe mig ;o)
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
05. februar 2008 - 17:26 #2
Hey akj

Det var sgu super det var lige det link jeg skulle bruge, hmm mærkligt at jeg ikke kunne finde det ;o)

Men mange tak for hjælpen.... smider du lige et svar ?
Avatar billede dk_akj Nybegynder
05. februar 2008 - 20:20 #3
Glad for at høre det virker :-)

//akj