Avatar billede squize Nybegynder
01. februar 2008 - 15:13 Der er 1 kommentar

Email til sms gateway

Hej,

Er der nogen der har erfaringer/kender til noget helst gratis software som kan kigge i en mailboks, og når der så kommer en ny mail kan sende en sms med afsender og header til en mobiltlf ?

Som transportør skal det bare kunne understøtte seriel kommunikation enten via usb eller rs232 til et gsm modul eller en tilsluttet mobiltlf.
Avatar billede Mohrak Nybegynder
03. december 2009 - 21:40 #1
Fik du det løst ?

Ellers prøv at tilmelde dig SMS Techs service hvor du kan sende og modtage sms med dit mailprogram.

Du kan tilmelde dig her www.smstech.dk/tilmelding.html

Det gratis at afprøve (50 sms). Priser er også på sitet - men det er kun for virksomheder - ikke private.