Avatar billede pokerhouse Nybegynder
31. januar 2008 - 22:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spænende opgave med udarbejde af side

Jeg har brug for at man kan logge ind på en side, hvor medlemmerne kan indtaste deres oplysninger: Alder, navn og email, størrelse i tøj ovs.

Derefter skal pigerne kigge på ca. 50/100 billeder som de skal burdere om de er hot eller nok..

Der skal også være mulighed for upload af billeder.
Avatar billede kongfjong Nybegynder
31. januar 2008 - 22:07 #1
Skriv til mail <at> martinhjort <dot> net med flere detaljer, pris og deadline;)
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. februar 2008 - 08:43 #2
Ja det er en spændende lille opgave, vi vil da også gerne modtage en kravsspec på den. Hvis ikke i har en kan vi eventuelt guide jer igennem at lave den.

Kontakt mig på mail @ mc-solutions .dk
Avatar billede Mik2000 Professor
05. februar 2008 - 23:34 #3
Hej

Hvis der er tale om en betalingsopgave kan du også prøve www.techshop.dk
Avatar billede pokerhouse Nybegynder
11. februar 2008 - 19:01 #4
lukket