Avatar billede flemming-s Nybegynder
31. januar 2008 - 13:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan indsætter jeg google map i min brawser ?

Jeg har tidligere haft google map til at være i min google tool bar. Nu er den væk og når jeg går ind og vil hendte den kommer der kun en ikon med et spørgsmålstegn på. Hvis jeg efer klikker på ikonet kommer jeg til en site der viser html koder.
Avatar billede cpufan Juniormester
31. januar 2008 - 13:56 #1
vælg indstillinger helt ovre til højre (den grønne knap, forudsat du er logget ind på google)
tryk på fanebladet knapper
tryk på tilføj
søg efter google maps
vælg kørselsvejledning - og føj til toolbar
Avatar billede flemming-s Nybegynder
31. januar 2008 - 15:18 #2
ja det virker- næsten
Hvordan får jeg ikonet (knappen)til google maps til ikke at være en spørgsålstegn ?
kan jeg også instalere google toolbar i Opra? Hvordan ?
Avatar billede flemming-s Nybegynder
10. februar 2008 - 18:46 #3
Tak for hjælpen. Havde dog håbet at du ville hjælpe med at google toolbar i Opra ;o)
Avatar billede cpufan Juniormester
10. februar 2008 - 21:08 #4
Avatar billede cpufan Juniormester
10. februar 2008 - 21:10 #5
noget om toolbar til opera

http://widgets.opera.com/widget/4282/