Avatar billede bramstorp Nybegynder
19. januar 2008 - 18:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til fejl på hjemmeside

Jeg kan ikke find ud af hvad fejlen er ?.

.clCMAbs .clLevel0, .clLevel0over .clLevel0 .clLevel0over .clLevel0border .clLevel1, .clLevel1over .clLevel1 .clLevel1over .clLevel1border .clLevel2, .clLevel2over .clLevel2 .clLevel2over .clLevel2border

ifølge www.w3c.org er fejlen: Parse Error - [empty string].
Avatar billede w13 Novice
19. januar 2008 - 18:53 #1
Send lige et link til valideringen af din side, så vi selv kan se det.
Avatar billede w13 Novice
19. januar 2008 - 19:05 #3
Det skyldes denne del af din kode:

<style type="text/css">

.clCMAbs

.clLevel0,.clLevel0over
.clLevel0
.clLevel0over
.clLevel0border

.clLevel1, .clLevel1over
.clLevel1
.clLevel1over
.clLevel1border

.clLevel2, .clLevel2over
.clLevel2
.clLevel2over
.clLevel2border
</style>

Som w3 påpeger, giver denne del ikke mening. Så ud med den. =)
Avatar billede bramstorp Nybegynder
19. januar 2008 - 19:07 #4
jeg prøver lige
Avatar billede bramstorp Nybegynder
19. januar 2008 - 19:14 #5
tak for hjælpen
Avatar billede w13 Novice
19. januar 2008 - 19:22 #7
Ja. De steder, hvor den siger noget med, at du har sat "color" men ikke baggrundsfarve, er bare en advarsel om, at du skal sikre dig, at teksten stadig kan læses. Meget lysegrå på hvid baggrund går jo f.eks. ikke. Den skal du ikke ta' dig af, du kan vist ikke gøre meget ved dét.

Der hvor den siger, at du redefinerer "cursor", har den helt ret. Det er alle de steder, hvor du skriver "cursor:pointer; cursor:pointer;" - så der skal du bare slette den ene "cursor:pointer;".
Avatar billede bramstorp Nybegynder
19. januar 2008 - 19:29 #8
er ved at finde ud af det med cursor
Avatar billede bramstorp Nybegynder
19. januar 2008 - 22:08 #9
endnu engang tak for hjælpen
Avatar billede w13 Novice
19. januar 2008 - 22:12 #10
Det var så lidt. =) Husk at acceptere mit svar, så spørgsmålet her lukkes.
Avatar billede bramstorp Nybegynder
19. januar 2008 - 22:29 #11
ok
Avatar billede w13 Novice
19. januar 2008 - 22:57 #12
Takker for point!
Avatar billede roenving Novice
20. januar 2008 - 23:51 #13
-- og det skal vel lige præciseres, at konstruktionen grangiveligt ligner et skelet, hvor man kan indsætte styles til forskellige niveauer af en menu, altså kunne det også klares ved at sætte {} for enden af hver linje !-)