Avatar billede mega1 Nybegynder
14. juni 2001 - 11:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Compart.dk

Hej Jeg har købt en brænder hos compart og da den så gik i stykker fik jeg at vide at jeg bare skulle sende den ind så klagede jeg i 1mdr. og fik at vide at jeg ville få en check med pengene for de kunne ikke lave den
3mdr. efter har jeg stadig ikke fået mine penge :(  Surt!!!
Andre der har haft samme probs. ????
Avatar billede lawyer Nybegynder
14. juni 2001 - 11:58 #1
Så skriv til dem at der forelå en VÆSENTLIG mangel og da du har sendt varen retur skal de også returnere pengene. Fortæl dem så at den næste skrivelse kommer fra din advokater inkl. renter + sagsomkostninger. Det plejer at hjælpe!
Avatar billede jonaskn Nybegynder
14. juni 2001 - 12:11 #2
Sig at du siger det til forbrugerstyrelsen.......... HAHA, så er de på nakken ;-)
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2001 - 12:34 #3
Compaq kan godt være noget tung i R...., så efter dem igen.
Avatar billede mega1 Nybegynder
15. juni 2001 - 12:33 #4
Hallo kan du ikke læse Compart.dk
Og jeg kunne aldrig finde på at købe produkter fra Compaq  sååå ..... :)
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2001 - 22:35 #5
Jeg troede ikke der var nogle, som var så fantasiløse, at de ville vælge et site navn, som ligger så tæt på compaq. Compart.dk er en elendig side, som ikke gang virker optimalt, så hvorfor skulle deres produkter så være optimale?
Avatar billede mega1 Nybegynder
15. juni 2001 - 22:38 #6
Jaaa det er rigtigt Men det var prisen jeg tænkte på den gang og edbprisers barometer sagde at det var en god forhandler sååå :) men det var de ikke sådan noget lort!!!
Avatar billede mega1 Nybegynder
15. juli 2001 - 00:14 #7
okay lukker