Avatar billede pokerhouse Nybegynder
13. januar 2008 - 16:19 Der er 7 kommentarer

Bannere til lingeri hjemmeside webshop

Hej.. min kæreste har som mangler nogle bannere i forskellige størrelse til hendes hjemmeside.

Angående hvordan de skal se ud, så er jeg meget åben, men det ville være fint, hvis det er noget som er fangende gerne med billeder.

Vores mål gruppe er piger fra 14-40 år

hjemmesidens navn er www.smartetrusser.dk

Bannerstørrelse:
Størrelse 468 x 60 Pixels.
og 125 x 125 Pixels

VI har mulighed, for at give nogle frække trusser ud, hvis I laver noget godt !
Avatar billede studious_design Nybegynder
13. januar 2008 - 19:17 #1
Hej,

Har lige været inde og se på jeres butik - det ser godt ud.
Jeg laver gerne 2 bannere i nævnte størrelser med stil som jeres webshop, mod et produkt i jeres sortiment (nærmere specifikt "LC6013 sort kjole").

Hvis I synes det er en deal. Send mig eventuelt en mail med materialer I gerne vil have indgår i banneret, fx webbutikkens logo, eller et produktbillede?

For resten oplevede jeg en fejl ved netop overnævnte produkt, hvor tabellen lægger sig ind over produktbillede.

I er meget velkommen til at kontakte Studious Design, hvis I skulle have spørgsmål eller andre opgaver liggende.

Fortsat god aften,

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2008 - 23:47 #2
Jeg er også klar til at lave to bannere til jer, gerne nogle forskellige udkast i de to størrelser.
Dette vil jeg heller ikke gøre gratis, og jeg er med på samme produkt som Emil ovenfor, nemlig produkt LC6013 (sort kjole).

I er velkommen til at kontakte mig pr. mail på admin@u-man.dk
Så vil jeg også vise jer nogle af de ting jeg har lavet tidligere, da min hjemmeside ikke er oppe at køre på nuværende tidspunkt.

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen

admin@u-man.dk
www.u-man.dk
Avatar billede pokerhouse Nybegynder
19. januar 2008 - 19:43 #3
hej..uman

der er i overkanten af hvad vi kan give..
Avatar billede studious_design Nybegynder
20. januar 2008 - 14:55 #4
En hurtig tanke fra min side...

350,- minus moms, minus en mim. avance på 30% = 196,-

Personligt synes jeg det er en super flot kjole, og jeg designer "normalt" ikke for under 400,- i timen - så derfor synes jeg også det er et fint tilbud.
Derudover, hvis den skulle komme til at sidde godt på ens kæreste, var det bestemt ikke sidste gang man så ind i jeres butik. Det handler jo om at være om sig ;)

Ellers virker det næsten bedre, hvis I bare spørger om nogen gør det gratis.

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede pokerhouse Nybegynder
20. januar 2008 - 17:05 #5
men så kom med nogle link til dine bedste banner som du har lavet
Avatar billede studious_design Nybegynder
21. januar 2008 - 00:27 #6
Hej igen,

Håber ikke det blev taget som en dårlig kritik, jeg ville bare gerne illustrere en af de problemstillinger jeg ofte møder, når jeg vejleder etablerede og nystartede virksomheder i projekthåndtering. Opvejelsen af tiden man bruger på at finde et tilbud, mod hvad man sparer, mod produktet i sidste ende.

Jeg har kun lavet bannere for mit eget firma, hvilket er relativt simpelt. Men som det kan ses på vores website, har vi erfaring med alle aspekter indenfor photoshop produktioner, hvilket vil sige grafisk design til alt lige fra tryk og film til flash og fotoredigering. Som sagt er bannere i den simple del af hvad man kan producere i photoshop.

Man kan sagtens finde meget dygtige folk uden referencer på netop lige det punkt, så skal den aftale man laver bare være i orden.
Fx konceptudvikler vi gerne på tingene først.
Med en så lille opgave, ville vi lave 2-3 udkast til banner, der bliver valgt et som udgangspunkt og det bliver lavet færdigt.

Så hvis I ønsker det sådan, så må I gerne skrive til os.

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2008 - 04:14 #7
Hvis tilbudet stadig står der for kjolen, så vil jeg gerne påpege at jeg allerede har to .gif animeret bannere klar til dig i de to størrelser.

Du skal lægge mærke til, at du ikke kan bruge dem, som de er nu, da der ligger et lag hen over animationen, hvor der står copyright.

Hvis du kan lide disse bannere eller har nogle små ændringer, og vi kan blive enige om det, så kan du få disse i bytte for kjolen.

Du kan se bannerne på:
http://www.u-man.dk/pics/smartetrusser1.gif
http://www.u-man.dk/pics/smartetrusser2.gif

Du kan skrive til mig på admin@u-man.dk

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk