Avatar billede tunebasen Nybegynder
08. januar 2008 - 10:24 Der er 6 kommentarer

Ændre udseende i Word 2007 til gammel udseende

Hej,

jeg vil høre, om der er nogle der kender et gratis add-in (eller andet program der kan det samme) til Word 2007, der kan konvertere alle menuerne om til det gamle look kendt fra f.eks. Word 2003. Jeg kan simpelthen ikke vende mig til deres "ribbon".

Jeg har haft kig på dette link:
http://www.addintools.com/english/menuoffice/download.htm

men det gælder kun i 15 dage.

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. januar 2008 - 12:06 #1
Jeg kender desværre ikke et sådan program, men måske du kan få glæde af det næstbedste.
Her kan du se hvordan du finder de forskellige menu'er i forhold til Word 2003:
http://office.microsoft.com/en-us/word/HA100744321033.aspx
Avatar billede tunebasen Nybegynder
08. januar 2008 - 12:11 #2
Tak for guiden... Men vil nu helst, hvis jeg kunne få det gamle look tilbage :)
Avatar billede vejmand Juniormester
08. januar 2008 - 12:18 #3
Jeg har tidligere søgt efter det samme, uden resultat.
Så jeg tror desværre du må til lommerne, hvis du vil have 2003 Interface på.  :-)

Men vi kan jo håbe, at jeg tar fejl.......
Avatar billede word-hajen Nybegynder
08. januar 2008 - 22:59 #4
Forholdsvis kort tid efter, at Office 2007 var kommet på markedet, læste jeg om en gratis add-in, der lavede en form for gammelt udseende til 2007. Jeg læste dog også om alle de problemer, som denne add-in skabte og så var den i øvrigt svær at fjerne/komme til livs bagefter.

Ja, det tager tid at vænne sig til den nye fremgangsmåde/metode. Men det tror da pokker - det gamle udseende (typen) har vi set på i mere end 15 år (eller... jeg har i hvertfald).

Men hvis du ikke kan vænne dig til 2007, og det add-in, som du har fundet, kan gøre tricket for dig, er de 150 kr. måske givet godt ud for dig?
Avatar billede tunebasen Nybegynder
14. januar 2008 - 22:20 #5
Det blev i hvert fald løsningen for mig... :)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
15. januar 2008 - 07:23 #6
Jeg er sikker på, at der er andre 2007-brugere, der gerne vil høre om dine erfaringer med det :-)