Avatar billede aj101 Nybegynder
07. januar 2008 - 01:20 Der er 2 kommentarer

Startproblemer på HP Pavilion Laptop

Hej,
Jeg har nu fået samme problem på en HP Pavilion DV6000-serie som jeg har haft på en tidligere (den blev kasseret). Det passer lige med at de blir lidt over 18 mdr gamle!!

Problemet er at ved opstart er der sort skærm og der kommer 3 bip-lyde (1 langt og 2 korte).

Jeg har undersøgt om serienumre ligger indenfor nogle fejlmodeller der var på markedet, men det gør de ikke.

Jeg har checket ifølge HP-solutioncenter med at fjerne RAM-blokke.

Da jeg fjernede det første gav den ingen bip-lyde men slukede og startede igen og igen. Da jeg isatte dette igen og fjernede blok 2 gav den bip lydene igen.

Jeg har nu prøvet at flytte Ram-blokkene rundt i de 2 socket men nu laver den bare bip lyde igen.

Jeg håber inderligt at i kan hjælpe da det er ved at være en tung udskrivning ellers.
Avatar billede aj101 Nybegynder
07. januar 2008 - 02:05 #1
Har fundet fejlen.
Det er sandsynligvis Video adapter fejl :-(
Avatar billede muldwarp Nybegynder
22. januar 2009 - 19:37 #2
Hvad kan man gøre for at lave den fejl Video adapter fejl har samme problem den vil heller ikke starte