05. januar 2008 - 13:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automatisk sidehoved og sidefod

Hej.

I word 2003 havde jeg i et dokument (normal.doc ?) lavet således at jeg altid havde et sidehoved og sidefod med mit navn, dato osv. - det var der automatisk når jeg åbnede et nyt dokument.

Jeg har nu fået word 2007 og kan simpelthen ikke huske hvordan jeg fik det lavet i det gamle word - nogle der ved hvordan jeg får det lavet i word 2007?
Avatar billede hcma Novice
05. januar 2008 - 13:48 #1
du åbner bare din normal.dotx og sæetter det ind du vil have som standard, og gemmer igen som skabelon med samme navn
05. januar 2008 - 14:39 #2
Har du nogen som helst ide om hvor jeg kan finde den fil henne?
05. januar 2008 - 14:57 #3
Hej igen,
jeg har fundet ud af det nu - mange tak for hjælpen.
Avatar billede hcma Novice
05. januar 2008 - 15:20 #4
selv tak
der kommer lige et svar her ;o)