Avatar billede dingemann Novice
04. januar 2008 - 13:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netværkslogin uden prompt

hey folkens.
Jeg sidder og skal logge på en server \\192.168.0.110 og jeg plejer altid at blive spurgt om bruger og adgangskode men det er ikke tilfældet mere og det eneste share jeg får frem fra serveren er Printere og det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.

Jeg har været inde i Administrer netværkslogon i Kontrolpanel\Brugerkonti men der er ingen spor af noget mistænkeligt og når jeg så prøver at oprette brugeroplysningerne så er feltet med Windows-logon til servere og andre computere greyed ud (- jeg kan ikke vælge det).

Nogen med noget bud til hvordan jeg får pop-uppen der ber om bruger og adgangskode tilbage? Slutteligt bør jeg sige at min bruger på klienten ikke er ens med min bruger på serveren.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
04. januar 2008 - 14:53 #1
Har ud prøvet i Internet Explorer under funktioner->indstillinger->generelt->

at slette alt 'browser data' og se om der nu ikke dukker et pop up om brugernavn og adgangskode op.
Avatar billede dingemann Novice
04. januar 2008 - 14:56 #2
jep! lige nu har jeg lige gang i en genstart af serveren - det tager ca 5 minutter at få den op og spinne igen...
Avatar billede dingemann Novice
25. april 2008 - 13:04 #3
nåhmen mickey777 hvis du vil ha point for nice-try så svar lige :)
Avatar billede mickey777 Nybegynder
25. april 2008 - 20:17 #4
op til dig :)
Avatar billede dingemann Novice
23. juli 2008 - 13:16 #5
undskyld det sene svar...
løsningen blev aldrig fundet og jeg har tabt lidt streetcredit til Vista...