Avatar billede gosu_power Nybegynder
27. december 2007 - 22:37 Der er 3 kommentarer

Min computer vil ikke afspille DVD

HJÆLP, min computer gider ikke afspille DVD af nogle slags. Jeg sætter en DVD ind, menuen til hvad jeg vil afspille den i kommer op, jeg vælger et program, computeren går i hak. Har prøvet alle mine programmer nu HJÆLP plzz. Nogle gange gider min cpmputer heller ikke indlæse spil, et spil kan sidde i men den siger der ikke er noget.
Avatar billede c-holst Novice
28. december 2007 - 00:00 #1
Når du siger har afprøvet alle mine programmer, mener du så fx powerdvd med flere eller alm mediaplayere.

personligt ville jeg nok starte med at slette alt hved der er installeret i denne henseende, og til sidst slette selve drevet i enhedshåndteringen.

genstarte og så installere de programmer der skal bruges.

bruger du fx mediaplayer skal du sikkert installere et codec.

virker drevet ellers normalt eller er det måske et tegn på slitage.

har du adgang til et lånedrev
Avatar billede gosu_power Nybegynder
28. december 2007 - 00:07 #2
Nej, det har jeg ikke. Og jeg kan ikke finde ud af alt det der du siger :S
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. december 2007 - 15:39 #3
er du sikker at det er en DVD drev du har i?? .. kan jo være at det er bare en CD drev .. så er det ikke så mærkeligt at den ikke kan læse DVDer... mange spil (næsten alle nu om dage) er også på DVD, så ...