Avatar billede janbb Juniormester
25. december 2007 - 14:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ny linie uden stort bogstav

Hvordan får jeg programmet til at holde op med at begynde hver ny linie med stort bogstav ?
(og hvorfor i alverden er det sat til det som standard ?)

Mvh Jan
Avatar billede trav4u2 Novice
25. december 2007 - 14:42 #1
Funktioner - Indstillinger for Autokorrektur - Fanebladet Autokorrektur - Fjern fluebenet ud for ”Første bogstav i sætninger med stort” ;-)
Avatar billede justrace Novice
25. december 2007 - 18:32 #2
Fordi når man trykker Eenter", må man som standard regne med at der er tale om nyt afsnit/sætning.
Avatar billede jkrons Professor
26. december 2007 - 11:07 #3
Fordi sonm justrace skriver, at Enter ikke betyder linieskift men derimod afsnitsskift. Vil du lave linieskift skal du bruge Skift+Enter - og så kommer der ikke store bogstaver, heller ikek selv om funktionen er slået til.
Avatar billede janbb Juniormester
26. december 2007 - 14:06 #4
trav4u2: smid et svar og tak til alle
Avatar billede trav4u2 Novice
26. december 2007 - 14:47 #5
S'gerne :-)