Avatar billede amaya Nybegynder
23. december 2007 - 20:48 Der er 17 kommentarer

Hjælp til scrollbar..

Jeg har en hjemmeside, som der er oprettet for et par måneder siden, og jeg har nu fået sat et nyt layout op, og arbejder på højtryk for at få indholdet lagt ind mv. Jeg vil gerne give et lille eksempel her; http://www.sueno.dk/header.php
Men jeg har et problem. Jeg vil gerne have en speciel scrollbar, men jeg mangler koder til det.. den skulle helst være lig denne; http://moargh.de/en/she.php
er der nogen der kan hjælpe mig ? (:

- undskyld hvis dette spørgsmål ikke st¨r i den rette kategori, ^^"
Avatar billede keysersoze Guru
23. december 2007 - 21:03 #1
Avatar billede amaya Nybegynder
23. december 2007 - 21:05 #2
jeg har set inde på den side før, men jeg forstår det ikke rigtigt ?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
23. december 2007 - 21:12 #3
Hvad med den her ...godt nok købe-udgave: http://www.projectseven.com/products/tools/vscroller/index.htm
Avatar billede amaya Nybegynder
23. december 2007 - 21:13 #4
desværre.. købe-udgave er ikke en mulighed, ^^
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
23. december 2007 - 21:16 #5
Avatar billede amaya Nybegynder
23. december 2007 - 21:40 #6
undskyld hvis jeg er besværlig, men det er stadig ikke det jeg leder efter.. d:
det er med billeder, der scroller ved mouseover; hvis du har set mit eksempel; http://moargh.de/en/she.php (:
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
23. december 2007 - 21:53 #7
beklager ....så kan jeg ikke hjælpe dig, den har jeg ikke lige kendskab til.
Avatar billede amaya Nybegynder
23. december 2007 - 21:54 #8
ok, men tak fordi du prøvede (:
Avatar billede keysersoze Guru
23. december 2007 - 22:34 #9
mit eksempel skal bare kopieres ind - og så skal billeder m.m. tilpasse til dit behov.
Avatar billede amaya Nybegynder
23. december 2007 - 22:35 #10
hmm.. jeg prøver (:
Avatar billede amaya Nybegynder
23. december 2007 - 22:54 #11
<meta name="title" content="ghtml
- new standard out now">

<meta name="description"
content="i came, i tried, i lost, i tried again, i cheated, i won">

<meta name="keywords"
content="showoff, ghtml, ghtml.com, geeeet, dhtml, javascript, pick-pocket, digital, art, graphic, graphics, gert, fabricus, jorgensen, young, dansh, gav, boys, ganja, code, coda, coder, program-mer, im, too, good, bricius, bricius.dk java, 7, 7-eleven, mcdonalds, ital-ians, the, corner, fuck, jakob, nielsen">

<meta name="robots"
content="index ,follow">

<meta name="revisit-after"
content="7 davs">

<meta name="distribution"
content="global">

<meta name="author"
content="geeeet [geeeet@ghtml.com]">

<meta name="copyright"
content="http://ghtml.com">

<meta http-equiv="expires"
content="0">

<meta http-equiv="pragma"
content="gno-cache">

er det denne kode jeg skal bruge ? jeg fatter det virkelig ikke.. undskyld at jeg er besværlig, har bare siddet og bakset med det længe efterhånden d:
Avatar billede keysersoze Guru
23. december 2007 - 23:05 #12
nej - det kan jeg ikke lige se hvor du får fra. Højreklik på siden og vælg "vis kilde"
Avatar billede amaya Nybegynder
23. december 2007 - 23:12 #13
hahah.. det fik jeg fra billederne, xD
lille dumme mig.. d: I'm a kinderæg, ^^"
ok; skal jeg kopiere hele koden ?
Avatar billede keysersoze Guru
23. december 2007 - 23:39 #14
jah - mere eller mindre.
Avatar billede amaya Nybegynder
25. december 2007 - 00:18 #15
ok, tusind tak.. vil jeg prøve når jeg lige ha tid igen xD
Avatar billede keysersoze Guru
17. marts 2008 - 17:42 #16
kommet videre?
Avatar billede kurdo Novice
17. april 2008 - 15:18 #17
det er langtid siden, men ellers kan du evt bruge noget javascript.. www.mootools.net evt skriv hvis du vil bruge den og har brug for hjælp :)