Avatar billede snappi-v Nybegynder
16. december 2007 - 04:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Optimering af dyrksikkersex.dk

Jeg vil gerne have en vudering/råd om hvordan jeg kan optimere www.dyrksikkersex.dk til at skabe mere salg. Kort fortalt :
www.Dyrksikkersex.dk sælger kondomer over nettet.

Ting som man kunne vudere er
- kan jeg sætte siden op anderledes
- kategori/vare struktueren, er dne i orden
- er det de rigitge varebilleder
- Er selve købsprocessen i orden (hvad med eWrite dankort betling, er det ok)?

Jeg ser frem til at høre fra jer!
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2007 - 10:44 #1
Generelt set synes jeg at siden er rigtig flot, indbydende, let at finde rundt på - eneste mindre ting jeg kan finde er, at under kondomer og glidecreme mangler der et billede lige under indkøbskurven.

Der hvor siden halter efter min mening er, at man skal oprette sig som kunde for at kunne købe. Jeg vil bare have lov til at sende en bestilling afsted - jeg gider ikke oprette mig som bruger og slet ikke bekymre mig om password til en anden gang. Jeg ved ikke lige hvad eWrite er, men så længe man kan betale med de korttyper du har angivet lyder det til at være fint - men jeg er altså hoppet væk fra siden allerede inden da pga brugeroprettelsen.

En lidt pænere link-struktur kunne måske også være at ønske - både pga brugervenlighed men så sandelig også søgemaskiner. Sådan et link er altså ikke særlig sigende; product_info.php?cPath=1&products_id=15&osCsid=104828f7a4663055a811f3751b3bec0e

Jeg ved ikke hvor gammel siden er, men det ser ikke ud til at du endnu har gjort særlig meget for at gøre opmærksom på at siden eksisterer - tilmeld dig forskellige linkkataloger, se om du kan få dit link ind hos fx samarbejdspartnere eller lignende og forsøg evt at køre med adwords.
Avatar billede leif Seniormester
16. december 2007 - 10:56 #2
Linksne er sådan fordi der bruges en Standard shop (Ligner noget osCommerce) :-)

Jeg kan se du stadig har et par af de standard ikoner som kommer med shoppen, de ser ikke så pæne ud sammen med dit design (http://www.dyrksikkersex.dk/catalog/index.php)
Avatar billede gurly Praktikant
16. december 2007 - 11:01 #3
næ hvis man skal være medlem, så er jeg også smuttet
Avatar billede leif Seniormester
16. december 2007 - 11:02 #4
Jeg kan se du enten har eWire eller Bankoverførelse, det ville gøre at jeg gik uden om butikken. Hvad med at implimentere betalingsgateway så som FriBetaling ? Jeg ved godt det koster lidt penge om året (Husk indløsningsaftalerne hos PBS og PBS International)

Din "Brødkumme" sti virker meget stor.
Avatar billede snappi-v Nybegynder
16. december 2007 - 18:00 #5
Hej Alle,

Tak for svarene - indtil videre, det er en butik som jeg har overtaget, og  har derfor ikke gjort noget ved den endnu. Målet er jo at få lavet den om, så den kan skabe mest muligt salg. Jeg forestille mig følgende ændrigner.

I og med produkt kateloget ikek er særlig stort, skal ALLE produkter placeres på en side, under sigende overskrifter. F.eks en opbygning som her:
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/Stationaer-Computer/
Selve produktbillederne regner jeg med at beholde i samme størrelse som nu (100x80) f.eks
http://www.dyrksikkersex.dk/catalog/images/salgspakke.jpg

Hvad med pris, vil det være en ide i at lave noget ala (streg hen over pris) 10,95 - nu kun 6,95.

Kortbetalingen vil fremover blive igennem Fri Betaling.dk

Ja indput input input :)

Venlig Hilsen
Casper
Avatar billede keysersoze Guru
20. december 2007 - 16:44 #6
tilbud er jo altid godt - men det skal også være reelt. Kan besøgende finde en masse andre shops med samme lave pris kan det let tolkes som værende uærligt.
Avatar billede kurdo Novice
25. december 2007 - 17:51 #7
brugte firefox og IE7, og i begge få jeg denne fejl på forsiden som jeg ikke gør på de andre sider! :)
lige ved hovedet af de 2 personer! :)

http://img150.imageshack.us/img150/8611/56731101ab6.jpg
Avatar billede snappi-v Nybegynder
11. januar 2008 - 00:17 #8
Jeg arbejder pt med denne version
http://dyrksikkersex.dk/kondomer/

alle smid et svar
Avatar billede keysersoze Guru
11. januar 2008 - 18:30 #9
svar :)