Avatar billede cara-mint Nybegynder
10. december 2007 - 13:27 Der er 1 løsning

background-repeat i nyhedsbrev

Jeg er ved at designe et nyhedsbrev: http://www.danskhistorie.dk/index.php?id=374

Jeg prøver at optimere HTML'en til at kunne vises så korrekt som muligt i forskellige mail-klienter. Med andre ord skal HTML'en gerne være så simpel og old-school som mulig, uden brug af CSS. Mit helt store problem er "background-repeat: repeat-y;", som ser ud til at gå galt i både hotmail, Gmail og Outlook 2007.

Dette bruger jeg ifm. baggrunden på højre og venstre side af "papiret", samt til kanterne af "papiret", som bliver forlænger alt efter hvor meget tekst der skal stå på siden..

Er der nogen der kan hjælpe mig med en alternativ løsning? JavaScript kan desværre ikke bruges da det er ret dårlig stil i nyhedsbreve..

Bedste hilsner,
Lasse Guldsborg
Avatar billede cara-mint Nybegynder
31. august 2010 - 16:44 #1
Jeg lukker tråden.