Avatar billede bmads Nybegynder
01. december 2007 - 16:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe

Jeg får en underligt hjælpebillede, hver gang jeg starter programmet CorelDRAW

Hvis jeg lukker vinduet, popper det bare op næste gang jeg rører musen eller tastatur. Samtidig lægger den Corel bagerst af de vinduer, der er åbne.

Mit bud er, at det ikke har noget med Corel at gøre, men man kan selvfølgelig aldrig være helt sikker. Corel fungere upåklageligt under XP og giver ingen fejl ved installation på en Vista maskine.

Teksten i hjælpeskærmbilledet er denne:
Hvorfor kan jeg ikke få hjælp i dette program?
Dette programs Hjælp blev oprettet i Windows Hjælp-format, som blev brugt i tidligere versioner af Windows og ikke understøttes i Windows Vista.
Yderligere oplysninger kan du finde under Windows Hjælp-programmet (WinHlp32.exe) følger ikke længere med Windows på Microsofts supportwebsted.

Er der nogen, der kan skaffe mig af med denne uheldige hjælp, der ikke er helt magen til det hjælpebillede, der fremkommer, når jeg beder om Vista-hjælpen.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
01. december 2007 - 16:09 #1
Har du tjekket, at du har en Vista-kompatibel version af CorelDRAW? http://www.trigono.dk/website1/sd_page/70/2/index.php?item=cms_4-s1/1382
Avatar billede bmads Nybegynder
01. december 2007 - 16:45 #2
Indrømmet, det har jeg ikke - ud fra betragtningen om, at Vista har brokket sig over andre programmer, der ikke var kompatible. Derfor min konklusion, at så var der sikkert ikke problemer med Corel
Avatar billede word-hajen Nybegynder
01. december 2007 - 19:01 #3
Som du kan se af ovenstående link, så er version X3 den eneste, der er reelt Vista-kompatibel.
Avatar billede bmads Nybegynder
11. december 2007 - 13:49 #4
Af en eller anden uransagelig årsag er hjælpebilledet forsvundet fra CorelDRAW.
JEG har ikke gjort noget, Maskinen er stadig den samme og jeg vil end ikke være i stand til at hjælpe andre med en forklaring. Men indtil videre er jeg den lykkelige bruger af en CorelDRAW 9.0, der bare fungerer.
Spørgsmål lukkes ned