Avatar billede sandahl Nybegynder
30. november 2007 - 11:37 Der er 1 løsning

MS java og IE7

Hej med jer!

Jeg har et problem der består i at jeg skal bruge MS java på min maskine. Det er til en side der skrevet til MS java, så den kan ikke bruge Sun eller ligende.

Det er bare sådan at IE7 ikke vil acceptere at den skal bruge MS java, den skriver bare et stort fedt rødt "Sun-kryds" hen over der hvor der skulle være et login...

Det er jo noget med at den en gang er blevet bestemt at Microsoft ikke måtte udvikle mere på deres Java.

At nedgradere til IE6 er ikke en mulighed.

What to do?
Avatar billede sandahl Nybegynder
28. april 2009 - 11:15 #1
Lukket