Avatar billede hope2 Nybegynder
29. november 2007 - 23:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke gendanne xp

På min 4 mdr gamle computer, har jeg kørt med den indbyggede administrator konto.Da jeg i dag ville lave en brugerkonto til min kæreste, erfarede jeg at dette også er en Computeradministrator (da det jo er den første). Problemet er at nu er alt ændret. Min trådløse mus virker ikke, og selv om jeg logger ind på den gamle,(Administrator) virker den heller ikke, kan heller ikke slette den nye. Jeg kan sågar ikke lave systemgendannelse, ej heller gendanne mit Acronis image backup, som jeg møjsommeligt har kørt løbende. Hvad kan jeg gøre!
Hilsen Hope2
Avatar billede hope2 Nybegynder
29. november 2007 - 23:41 #1
Diffust spørgsmål sorry. Har løst det delvist med TweakUI. lukker
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2007 - 16:05 #2
du må jo så også være adminstrator for ellers havde du opdaget det for længe siden.
så kan du måske også gøre det med microsofts "hemmelige vej".

ændre logind metode for brugere

            control userpasswords2

kopier det her ind i start - kør - det virker også i vista.

fjern hakket i brugere skal angive og så videre.

ment som et ps. nu da du har fundet ud af det.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2007 - 16:06 #3
giv pointene til dig selv - jeg er lige glad med dem.