Avatar billede football-4real Nybegynder
29. november 2007 - 22:12 Der er 7 kommentarer

Ændre delt hukommelse.

Hej eksperter. Jeg har en hp pc.

Den har 64 megabyte 8400 decideret hukommelse mens den har 831 delt. Hvordan ændere man hvor meget der skal være på graffikortet. OG til spil hvordan ville i så anbefale at det er . Har ialt 2 gb ram
Avatar billede prebas Nybegynder
29. november 2007 - 22:22 #1
du skal ind i bios og pille men det er ikke sikkert din bios kan justere det... jeg blev i hvertfald snydt da jeg troede at jeg skulle smide lidt ekstra ram til mig gfx kort.

men du kan jo bare give den gas og se om det er godt nok... er du ikke tilfreds kan du jo bare skrue lidt ned igen
Avatar billede football-4real Nybegynder
29. november 2007 - 22:24 #2
hvad hvis den ikke kan justerer det... altså min bios
Avatar billede prebas Nybegynder
29. november 2007 - 22:34 #3
så er der ikke ret rigtig noget at gøre andet end at leve med det.. hvad er det for en bærbar
Avatar billede football-4real Nybegynder
29. november 2007 - 23:06 #4
Men det erjo falsk reklamation så ? ..Det er er en hp pavilion dv 2625
Avatar billede kfz Nybegynder
30. november 2007 - 05:41 #5
det er da ikke falsk reklame fordi du ikke kan ændre mængden af delt ram, den har jo stadig 831 MB.
Avatar billede peet-49 Novice
30. november 2007 - 08:33 #6
I mage nye bios tildeles ram til grafikken automatisk efter brug.
Avatar billede prebas Nybegynder
30. november 2007 - 18:13 #7
skal ikke kunne svare dig på om det bliver tildelt automatisk... men hvad har de da sagt i reklamen