Avatar billede ironmaiden Nybegynder
29. november 2007 - 12:35 Der er 1 løsning

Fejlmeddelelse ved luk

Når jeg lukker min computer får jeg, et par sekunder efter der er klikket luk under startmenuen, en fejlmeddelelse. Denne meddelelse popper op og forsvinder igen så hurtigt at jeg ikke kan nå at se den og kan af samme grund ikke rette fejlen da jeg ikke ved hvad den vedrører. Mit styresystem er Windows Vista 32-bit.

Er der en måde, hvorpå jeg kan få denne fejldiaglogboks til ikke at forsvinde med det samme så jeg kan se hvad fejlen drejer sig om?

Håber nogen kan hjælpe med dette besynderlige problem :)
Avatar billede ironmaiden Nybegynder
01. december 2007 - 13:32 #1
lukker igen