Avatar billede tokelil Nybegynder
27. november 2007 - 15:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Link mod msvcr71.dll i VS 2005

Er det muligt i Visual studio 2005 at linke ens program mod de gamle versioner af msvcr? Jeg vil gerne undgå at skulle linke statisk og jeg ved på forhånd at msvcr71.dll er til stede hos min målgruppe.

Så er der nogen der ved hvordan jeg i Visual Studio 2005 kan linke mod visual studio 2003 runtime DLL'erne og give et hint til hvordan?
Avatar billede bertelbrander Praktikant
27. november 2007 - 20:40 #1
Jeg ved ikke om det er muligt, men du kunne prøve.
Under Project->Properties-> Linker -> Input -> "Ignore all Default libraries", sæt den til Yes.
Og sæt så stierne op til VS 2003 bibliotekerne og tilføj dem manuelt.
Avatar billede tokelil Nybegynder
14. december 2008 - 18:52 #2
Dette spørgsmål har rundet et år, så må hellere lukke det.

Folk der interesserede i om det kan lade sig gøre (det kan det, men det er pænt besværligt) og hvorfor man ikke kan gøre som Bertelbrander foreslår kan læse:
http://kobyk.wordpress.com/2007/07/20/dynamically-linking-with-msvcrtdll-using-visual-c-2005/