Avatar billede dragon7 Nybegynder
25. november 2007 - 20:25 Der er 10 kommentarer

Pinnacle Studio 10.6

Hej

Jeg har nu optaget en film på et videokamera, importeret den til Pinnacle Studio version 10.6, og redigeret med effekter, musik og titler. Musikken afspilles ved afspilning, men det gør lyden fra filmen ikke.

Hvorfor er der ingen lyd fra filmen?

(PS: Jeg er pisse meget fucking ligeglad med, hvor dette indlæg er placeret i katagoori! Fuck det lort. Jer der har lavet denne hjemmeside burde lave en katakori der hed "videoredigering" - ta´ jer nu sammen!!!!) >< Kan ikke passe man ikke får svar, bare fordi det ikke er placeret rigtigt! Dybt latterligt man)
Avatar billede enya Nybegynder
25. november 2007 - 20:38 #1
Det var dog et højst negativt PS.. Tror du selv det fremmer folks hjælpsomhed, at skrive sådan..?
Avatar billede swiatecki Novice
25. november 2007 - 20:43 #2
Dragon7 nu er det jo pænt svært at sige hvorfor der ingen lyd kommer med så få oplysninger.

P.S: tal pænt, du kommer ingen vejene med det der flameri -
http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Video/
Avatar billede dragon7 Nybegynder
25. november 2007 - 21:44 #3
Ved det - sry sproget.

Swiatecki, hvilke oplysninger behøver du da? :P
Avatar billede ranni Forsker
27. november 2007 - 16:01 #4
Dragon7.
Forvent ikke nogen hjælp.
Ingen normale forstår det sprog.
Avatar billede dragon7 Nybegynder
27. november 2007 - 16:29 #5
lol - så er du ikk normal man :P
Avatar billede enya Nybegynder
27. november 2007 - 16:37 #6
>dragon7: STOP dog det negative sprog..! Du skal da ikke regne med hjælp med sådan en opførsel..!
Avatar billede dragon7 Nybegynder
27. november 2007 - 16:51 #7
Hey man, sagde sry, og bliver bombarderet her, skal jeg på knæ eller hva? :S

Har opgivet her gutter for længt. Til grin siger jeg.
Avatar billede enya Nybegynder
27. november 2007 - 16:54 #8
Find du bare et andet sted at spørge om hjælp.. Det er helt OK for mig..!!
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:19 #9
Lukketid...
Avatar billede enya Nybegynder
29. januar 2008 - 00:53 #10
Lukketid...?