Avatar billede von_tingle Nybegynder
23. november 2007 - 02:35 Der er 8 kommentarer

Eftersøger en fed html til frontpage

Hej...

Da jeg elsker at lege med min frontpage, og af & til ændrer design mm.

Men nu sidder jeg her og beslutter mig at gøre en af mine hjemmeside til noget bedre...Fordi jeg triver et mini opdræt og vil gerne have at min hjemmesiden skal se godt ud og perfekt som jeg kan være glad for..

Så jeg eftersøger nogle fede html koder, gerne i notepad..

I kan se mit pt. design på http://xn--von-tingl-j4a.dk

Håber at nogen af jer, der har par stykker og kan hjælpe mig...

Filen mm. kan sendes på mail, hvis det godt må ??? Men også selvf. dele herinde, så andre også har mulighed.

På forhånd tak.
Avatar billede keysersoze Guru
23. november 2007 - 07:35 #1
jeg tror du bliver nødt til at være lidt mere specifik?
Avatar billede von_tingle Nybegynder
23. november 2007 - 09:45 #2
Ja, det er sådan at jeg gerne vil specielt forside ( index ) skal se ordentlig ud, hvor det er nemt at designe forside og de andre sider bliver linket til menu, så det kun viser 1 side ( Og ikke flere vinduer )

Jeg tænker mest på at det skulle gerne se anderledes ud forholdet til det man normalt kan lave på frontpage...
Det er svært at forklare her :-S
Avatar billede keysersoze Guru
23. november 2007 - 19:22 #3
så skal du nok ud i noget templatemonster.com eller lignende - frontpage kan i bund og grund alt det man skal kunne designopsætningsmæssigt, de eneste begrænsninger (foruden at koden frontpage laver ikke er verdens pæneste) er personen bag programmet.
Avatar billede von_tingle Nybegynder
23. november 2007 - 22:33 #4
Ok tak for linket, prøver at kigge på det...
Avatar billede keysersoze Guru
24. november 2007 - 09:46 #5
jeg lægger lige et svar hvis det kunne bruges.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2007 - 14:17 #6
Har du overvejet at lave et design i et billed program som Photoshop?
Avatar billede hoeks Nybegynder
09. december 2007 - 21:03 #7
www.wordpress.org - hvis du kan leve med, at der måske er andre der bruger det samme design som dig
Avatar billede hdefte Nybegynder
19. august 2008 - 00:01 #8
http://www.photoshopsupport.com/tutorials/jennifer/favicon.html

Her er en udemærket guide til at lave et favicon. Det er det lille icon som er i addresse linien, når du tilføjer den pågældende side til foretrukne osv. Det er en rigtig god detaljer på hjemmesider synes jeg. :)

- Håber det kan bruges.