Avatar billede ixma Nybegynder
15. november 2007 - 13:59 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvorfor skifter den altid font i Outlook Express?

Jeg har verdens mindste og verdens mest irriterende problem.

Jeg vil bare så gerne skrive helt konsekvent og uden undtagelser i Arial 10 pkt. i Outlook, men den ændrer hele tiden skriften.

Er der et sted jeg kan sætte OE til fuldstændigt konsekvent udelukkende at benytte Arial 10 pkt og ikke skifte font efter den font, der er brugt i et mail, som jeg svarer på osv.
15. november 2007 - 14:02 #1
Outlook eller Outlook Express???
Du skriver et i overskriften og noget andet i teksten.
Avatar billede ixma Nybegynder
15. november 2007 - 14:07 #2
Outlook Express
Avatar billede vejmand Juniormester
15. november 2007 - 14:09 #3
Prøv følgende:

Funktioner -> Indstillinger -> Send -> Fjern flueben i "Send svar i samme format som den oprindelige meddelelse"

Jeg er ikke sikker på det funker, men prøv...
Avatar billede amrc Nybegynder
15. november 2007 - 14:12 #4
Når du har modtaget en mail, og vil besvare den (Sende som besvar)i Ariel 10. Så skal du bare skrive teksten ovenover den tekst du har modtaget. Hvis du skriver den nedenunder teksten, får du samme skrifttype som afsenderen.
Avatar billede ixma Nybegynder
15. november 2007 - 15:47 #5
Intet af ovenstående virker. Jeg skriver altid svaret øverst, men den ændrer selv til Times New Roman. Fjenelse af dette flueben ændrer ikke noget.
Avatar billede amrc Nybegynder
16. november 2007 - 10:05 #6
Mærkeligt. Det virker hos mig
Avatar billede amrc Nybegynder
16. november 2007 - 11:39 #7
Har du sat den til Arial 10
Avatar billede amrc Nybegynder
16. november 2007 - 13:11 #8
Gå til indbakken. Klik på funktioner. Klik på meddelser. Klik på skrifttypeindstillinger. Find Arial + pkt. 10. klik OK. Gå tilbage til skrifttypeindstillinger og gentag (Arial + pkt 10) i bjælken lige under den du brugte. Så skulle den være sat ind permanent, indtil du evt. vil have en ny skrifttype.
Avatar billede amrc Nybegynder
16. november 2007 - 13:17 #9
Ups. Du skal klikke på funktioner. Derefter på indstillinger, og så kan du gå videre derfra til meddelser. Osv.