Avatar billede macteddy Nybegynder
12. november 2007 - 10:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

USB porte på shuttle x-pc virker ikke !

Min shuttle har kørt fint indtil for lidt tid siden da usb porte holdt op med at virke...

Jeg har nu geninstaleret windows xp og alt software, men du virker stadig ikke !
Der er strøm på de 2 porte på fronten, men dem bagpå er helt døde.. Kan slat ikke hitte ud af hvad der kan være galt !

nogle forslag ?
Avatar billede macteddy Nybegynder
12. november 2007 - 10:22 #1
Har forresten prøvet at fjerne alt der har med usb at gøre fra enhedshåntering, og den finder dem fint igen og instalerer dem, men de virker stadig ikke...
Avatar billede Jensen DK Novice
12. november 2007 - 13:37 #2
Jeg tror at din USB kres er stået af, har prøvet at montere et USB kort i min PC.
det holdt i 3 mdr. så gad den ikke mere.
Avatar billede macteddy Nybegynder
12. november 2007 - 14:37 #3
så det vil sige at der ikke rigtigt er noget at gøre ? Medmindre at man vil invistrer i et nyt bundkort ?
Avatar billede Jensen DK Novice
13. november 2007 - 06:41 #4
Ja desværre.
13. november 2007 - 07:36 #5
... eller et 'løst' PCI baseret USBkort... det har jeg gennemført i præcist samme situation... med døde USB stik... = OK...
Avatar billede Jensen DK Novice
13. november 2007 - 08:03 #7
Tror at det er en bærbar, så der er nok ikke plads, den løsning larry henviser til var den der holdt i 3 mdr. hos mig.
Avatar billede macteddy Nybegynder
13. november 2007 - 12:01 #8
det er ikke en bærbar... men tak for svarnene ! Hvis i smider et svar hver kan i dele de 200 points! (hvis man da kan det)
Avatar billede Jensen DK Novice
13. november 2007 - 12:25 #9
ok
Avatar billede Jensen DK Novice
13. november 2007 - 12:30 #10
Køb et USB 2.0 kort det koster ca. 175,00kr det er det billigste i forhold til et nyt
MB.brug larry`s link.