Avatar billede fa7000 Nybegynder
10. november 2007 - 11:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB-enhed blev ikke genkendt

Min computer viser hele tiden et pop-up ved siden af uret, med en meddelelse om, at "USB-enhed blev ikke genkendt".
Den popper op med ganske få sekunders mellemrum.
Hvordan stopper man denne meddelelse ?
Avatar billede fuglen1 Novice
10. november 2007 - 11:43 #1
Du kunne jo løse problemet og det er ret nemt
Du flytter bare usb enheden over på en anden port, så skulle denne meddelse ikke komme frem mere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2007 - 12:05 #2
Men siden windows ikke kan genkende den, er det ikke sikkert at det virker.
Du stopper meddelelsen ved at fjerne USB enheden der ikke bliver genkendt.
Avatar billede fa7000 Nybegynder
10. november 2007 - 12:35 #3
Jeg skulle nok have forklaret hvordan det opstod:
Jeg satte en USB-pen i computeren og den blev ikke fundet/genkendt - herefter kom meddelelsen og bliver ved selvom jeg har fjernet den og genstartet computeren.
Avatar billede fa7000 Nybegynder
10. november 2007 - 13:43 #4
Jeg har løst problemet.
Jeg frakoblet usb-stikkene i fronten af computeren.
Nu er der ikke flere meddelelser.