Avatar billede geske Nybegynder
03. november 2007 - 08:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problemer med desktop efter opgradering til IE 7.0

Efter jeg har opgraderet Explorer til nyeste version her sidst i oktober indlæses min desktop ikke som den skal når jeg åbner PC'en. Spørgsmålet- 'Vil du gendanne desktop' dukker op. Men når jeg klikker på det kommer følgende kommentar frem: Internet Explorer, Der opstod en fejl i scriptet på denne side. Linie 65, tegn 1, Fejl: Objektet understøtter ikke denne handling. Kode: 0 URL: ///C:/documents and settings    osv...../ Internet Explorer/ Desktop.htt.
Jeg KAN gendanne desktop bare ved at gå ind i kontrolpanel og klikke på skærm og derefter på OK. Men det er jo irriterende at skulle igennem hver gang jeg åbner PC'en.
Nogle bud på hvad der kan være sket - og hvordan jeg kan fikse det?
Avatar billede geske Nybegynder
09. januar 2008 - 10:30 #1
Hej derude - Jeg har stadig det samme problem - altså desktop skal gendannes hver gang jeg tænder PC'en og det hjælper ikke at klikke på "gendan desktop".. Dog kan jeg gendanne ved at gå ind i egenskaber og oprette igen. Er der ikke nogen af jer, der kan give mig et tip?
godt nytår alle!
fra geske
Avatar billede geske Nybegynder
29. marts 2008 - 12:39 #2
Jeg får nok ikke svar på det her - lukker spørgsmålet ned.
/geske
Avatar billede geske Nybegynder
18. august 2010 - 14:35 #3
Har modtaget mail i dag om jeg har fået svar... Det er jo kun mig selv, der har kommenteret mit oprindelige spørgsmål, så jeg må nok lige finde ud af at lukke det helt ned. - Jeg fik aldrig nogen svar - og er nu gået over til firefox!