Avatar billede simsen Mester
31. oktober 2007 - 21:10 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

paging og sorting med repeater

Hej,

Jeg er igang med at lege med repeateren. Nu vil jeg gerne have sorting og paging på (og ja jeg ved godt at gridview har det - men vil gerne bruge muligheden for at kunne editere flere rækker ad gangen).

Jeg har ledt på nettet og selvfølgelig herinde efter råd/how to at gøre dette.

Jeg har fundet følgende side:

http://www.c-sharpcorner.com/uploadfile/mike%20clark/pagei09042007215545pm/pagei.aspx

Problemet er for mig nu, at jeg bare ikke kan hitte ud af, hvordan jeg ændrer xml datasettet til en database tabel - som er det jeg normalt henter ud til.

Nogen der kan give mig gode råd  - eller som har links til sider, hvor emnet bliver vist?

Mvh
simsen :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
01. november 2007 - 01:07 #1
Uden at have nærlæst hele koden : normalt vil man fill'e et DataSet via en
DataAdapter.
Avatar billede neoman Novice
03. november 2007 - 11:21 #2
Hvis du er ude på at kunne editere alt i et hug, så er der løsninger med gridview http://www.eksperten.dk/spm/798118
Avatar billede simsen Mester
07. november 2007 - 18:19 #3
Gik tilbage til datagridviewet istedet......

smid et svar og I får points for at gide at svare mig :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
12. november 2007 - 02:25 #4
OK

husk at vent på neoman
Avatar billede neoman Novice
12. november 2007 - 13:06 #5
takker:P