Avatar billede webnews Nybegynder
29. oktober 2007 - 15:33 Der er 3 kommentarer

Cronjobs - skal den laves om

Hej alle i eksperter.

Jeg har et spørgsmål vedr. cronjob.

Jeg har en webside, hvor der er opsat et cronjob til det program der ligger på den. Nu er jeg desværre nød til at slette alle filerne, for at upload de nye (samme program, bare ny version).

Mine spørgsmål:

1: Da det er samme program kan jeg så "genbruge" det cronjob der allerede er opsat eller???

2: Det cronjob som man laver er det "tildelt" de filer man opsatte, eller er et cronjob bare en "fortælling" at serveren skal køre nogle ting på et bestemt tidspunkt og derfor kan man bruge et cronjob til forskellige filer på ens server???

Håber der er nogen der kender svaret
På forhånd tak for svaret ;)
Avatar billede noob2003 Nybegynder
29. oktober 2007 - 17:15 #1
hvis det blot er en nyere version af det du benytter og de samme filer / command du skal køre ser jeg dette som noget problem.
Avatar billede webnews Nybegynder
30. oktober 2007 - 18:38 #2
ØHH

Ser du det som et problem eller ej???

Om hvis ja er der så en nem måde man kan opsætte det nye cronjob på...
Kan du evt. finde ud af det?
Avatar billede webnews Nybegynder
08. november 2007 - 20:04 #3
hallo... noob2003