Avatar billede mshenriksen Novice
28. oktober 2007 - 10:11 Der er 1 løsning

Søger tutorial for en database styret drop-down menu

Jeg er grøn inden for feltet, men er alligevel ved at lave noget CMS. En af de sidste elementer jeg mangler er en drop-down menu, som får sit input fra en MySQL database. Jeg bruger phpmyadmin til at styrer det og dreamweaver til at bygge hjemmesiden.
Er der nogen som kender en god tutorial?

Mit projekt går på at lave en dagbog og menuen skulle i første omgang gerne bestå af årstal. Her under skulle der gerne dukke de respektive måneder op når man trykker på årstallet og til sidst når man trykker på måneden, skulle der dukke en dato op som linker til det specifikke notat.
Avatar billede mshenriksen Novice
06. december 2007 - 18:48 #1
Der kan muligvis være noget her:
http://www.sothink.com/product/dhtmlmenu/store/phpdb/index.htm
, men det ser lidt komplekst ud og vil ikke kaste mig ud i det lige nu.
Lukker spørgsmål!