Avatar billede dmg Nybegynder
25. oktober 2007 - 20:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Promoting Ideer?

Hej experts,

Jeg arbejder på at drive mere trafik til min webshop, specielt her i julen. Jeg har prøvet Google Pay Pr Click, som virker okay.
Men bruger i øjeblikket flere penge på PPC en hvad siden tjener ind næsten.

Men jeg tænker måske lidt mere på at betale et firma om måneden for at submitte vores site til andre søgemaskiner og shopping engines.
Jeg handler med smykker og perler, så hvis der er nogen der kender en go shopping engine eller promoting firma for dette, der kan drive mere trafik til siden, vil jeg meget gerne høre mere.
Jeg fandt dette firma: https://www.wpromote.com/ som jeg kan betale $99 om måneden. Det er jeg villig til at betale, men hvis der findes et bedre firma, vil jeg selvfølgelig hellere snakke med dem.
Jeg bor i USA og webshoppen sælger kun i USA:
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. oktober 2007 - 20:54 #1
Jeg vil helt grundlæggende og uden at kende de firma du nævner nærmere advare meget kraftigt mod den slags markedsføring, især hvis du er på et lille budget. Dette ender normalt altid med at du får fat i den mere tvivlsomme ende af dette marked og her finder du virkelig tvivlsomme typer, der ender med at skade mere end de gavner.

Du kan faktisk risikerer at skade din virksomhed på relativ kort tid hvis det firma du benytter dig af anvender teknikker der straffes af søgemaskinerne.

For 99$ om måneden får du ikke ret meget.

Mit råd vil være at kikke på søgemaskine optimering og så lave en langsigtet plan for at få din trafik op. Jeg har selv 3 doblet min trafik på et lille år ved målrettet arbejde efter princippet 5 minutter hver dag.

Som en del at denne strategi bør du kikke på helt traditionel markedsføring, der jo har størst chancher for at virke hvis det du sælger er relativt unikt vare (som f.eks. de danske troldkugler) og samtidig i en ordentlig kvalitet.
Avatar billede dmg Nybegynder
25. august 2010 - 23:02 #2
Hej bufferzone. Du har fuldstandigt ret. Sorry det to lidt tid at komme tilbage til dig :-)