Avatar billede klausbobby Nybegynder
22. oktober 2007 - 12:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Indholdsfortegnelse

Hej Eksperter.

Jeg har skrevet et seminar på x antal sider, hvor jeg har brugt funktionen "overskrift 1", "Overskrift 2" mv. Jeg vil nu gerne have indholdsfortegnelsen allerførst i dokumentet, men vil jo så sige, at min opgave begynder på side 2 i Word. Men jeg vil gerne at side 1 med indholdfortegnelsen ikke medregnes, så min opgave begynder med side 1 på side 2.
Er dette muligt???
Avatar billede bubbaa Nybegynder
22. oktober 2007 - 12:28 #1
Prøv at indsætte et sektions skift, det burde løse dit problem.
Avatar billede klausbobby Nybegynder
22. oktober 2007 - 12:31 #2
Hvordan gøres dette??
Avatar billede vejmand Juniormester
22. oktober 2007 - 12:34 #3
Avatar billede klausbobby Nybegynder
22. oktober 2007 - 12:44 #4
Hmmm... Når jeg har lavet denne sektionsskift og indsætter sidetal vha sidehoved/sidefod, bliver side 1 (min side side 1 - ikke indholdsfortegnelse) til side 0... Den starter ikke med side 1 i sektion 2
Avatar billede klausbobby Nybegynder
22. oktober 2007 - 12:48 #5
Og i min indholdholdfortegnelse står også at afsnit 1 starter på side 0!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
22. oktober 2007 - 13:00 #6
Lige en indskydelse: Normalt når man skriver rapporter, nummererer man alle sider :)
Avatar billede klausbobby Nybegynder
22. oktober 2007 - 13:03 #7
Ja, det gør man, men jeg mener bare det er "pænere", at lade indholdsfortegnelsen være for si´g selv uden sidenr. Sektion 2 skal starte med side 1 :)
Avatar billede klausbobby Nybegynder
22. oktober 2007 - 13:20 #8
Problemet er løst via sektionskift - det det endelig til at lykkedes!! Bubbaa, lad mig venligst give dig nogle point :)
Avatar billede bubbaa Nybegynder
22. oktober 2007 - 15:48 #9
svar
Avatar billede klausbobby Nybegynder
22. oktober 2007 - 15:52 #10
Tak for hjælpen