Avatar billede trold1 Nybegynder
21. oktober 2007 - 19:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flytte brugerprofil

situationen er følgende: PC med XP installeret uden at der er en bruger sat op som administrator. det betyder at der startes med den indbyggede administratorkonto. Den konto er sat op med alle programmer mailkonto osv. Nu skal der en bruger mere på kontoen, nemt nok, nemt nok tænkte jeg da mine venner bad mig om det. Jeg gik igang og fik besked på, at den nye bruger skulle være administrator, da ingen bruger er det. Det gjorde jeg og da jeg loggede på var det den konto som startede pc op. Der er ikke andre brugere på PC. Jeg slettede kontoen igen og vupti så er den indbyggede administrator tilbage som forventet.
Spørgsmålet er, hvordan får jeg flyttet denne opsætning med mail og indstillinger m.v tl en ny bruger med adm.rettigheder. jeg forsøgte at kopiere fra documents and settings ud på en usbnøgle, men det kunne jeg ikke få lov til.

nogle forslag til hvad gør jeg så.
Avatar billede haverslev Novice
22. oktober 2007 - 09:27 #1
Hvis du opretter en ny admin. konto, så kan det vel sidestilles med dette
http://support.microsoft.com/kb/811151/da
Avatar billede trold1 Nybegynder
22. oktober 2007 - 16:14 #2
Hvis det virker så bliver jeg og andre glade. Så du hører fra mig når det er afprøvet inden for de næste par dage.
Avatar billede trold1 Nybegynder
23. oktober 2007 - 19:44 #3
Det virker smid et svar
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2007 - 21:15 #4
Godt det virkede ;o)
Avatar billede trold1 Nybegynder
23. oktober 2007 - 21:22 #5
tak for det.