Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
19. oktober 2007 - 12:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikerjob tilbydes

Jeg arbejder for en lille IT-virksomhed i Aalborg midtby der desperat står og mangler en grafiker (del/fuldtid), der kan lave webgrafik + lidt programmering (fx. flash mv.). Er du interesseret i dette eller kender du en må du gerne beskriver dig selv og hvad du kan og sende det til fessor9000(at)gmail.com
Avatar billede gmd-nicklas Nybegynder
19. oktober 2007 - 13:46 #1
Hej...
Vi er et lille grafisk bureau kaldet "Good Morning Denmark"
Vi laver grafik, flash som er vores speciale.
Tjek vores side www.goodmorningdenmark.dk

ellers fang mig på msn: info@nicklas.dk

Mvh. N!cklas / Kreativ direktør.
Avatar billede sylle Novice
21. oktober 2007 - 21:00 #2
Hejsa..
Jeg er uddannet mediegrafiker, bor i nærheden af Aalborg og kunne godt være interesseret i noget ekstra arbejde. Har du lidt flere oplysninger om, hvilken virksomhed det er, og hvor meget arbejde i påregner "stillingen"?
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
22. oktober 2007 - 10:28 #3
Hej Sylle,

Har du mulighed for at sende dine oplysninger til fessor9000(at)gmail.com, sammen med evt. referencer?

På forhånd tak.
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
29. oktober 2007 - 12:46 #4
Tak for jeres indlæg og vi vil nu kigge på de fremsendte ansøgninger. Jer der har givet kommentarer her, kan lægge et svar for at få point.
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
23. november 2007 - 10:02 #5
Lukkes