Avatar billede testwatest Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dynamisk menu

Hvordan får jeg lavet en menu der ændrer sig alt efter indhold? Ligesom på http://www.eksponent.com/, der hænger nogle sider sammen, og derfor en menu der præsenterer alle disse sider.

Jeg tror også, at det er nogenlunde det samme system som et tag-system gør brug af.
Avatar billede testwatest Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:29 #1
Jeg har et ganske simpelt CMS system, og vil så flette nogle af siderne der har noget med hinanden at gøre sammen.
Avatar billede testwatest Nybegynder
30. oktober 2007 - 19:35 #2
..