Avatar billede pylleb Nybegynder
17. oktober 2007 - 13:25 Der er 10 kommentarer

Windows Vista og Front Page 2000

Hejsa
Mon der skulle være en kvik person her på siden der evt. kunne besvare dette spørgsmål ?

Har lige fået ny computer med Windows Vista og vil installere det gamle Front Page 2000 - har prøvet lidt forskelligt, men det vil ikke lykkes !!!

Godt råd mon................?
17. oktober 2007 - 13:37 #1
... hvor / hvornår brokker den sig ?
Avatar billede pylleb Nybegynder
17. oktober 2007 - 15:40 #2
Den Brokker sig ikke, men Front Page kan ikke blive installeret..........?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 16:12 #3
Microsoft skriver den er kompatibel med Vista: http://support.microsoft.com/kb/932087

Men...
Er Frontpage opdateret med nyeste updates?
Avatar billede pylleb Nybegynder
17. oktober 2007 - 19:43 #4
Det er jeg ret sikker på det ikke er.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 19:55 #5
Så smut ind på http://www.update.microsoft.com og opdater din Microsoft hardware
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 19:55 #6
sludder!!!
Der skulle stå: opdater software
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 19:58 #7
Avatar billede pylleb Nybegynder
17. oktober 2007 - 21:21 #8
Hm.....der står der er ingen ny opdateringer

Min Front Page ligger desuden på en CD`èr og er IKKE på den nye maskine
18. oktober 2007 - 07:37 #9
(Kender dog ikke Vista godt - endnu) Du skal install som Administrator ?!?
Avatar billede pylleb Nybegynder
20. oktober 2007 - 23:34 #10
når jeg prøver at installere Front Page skriver den.
Denne fil er ikke tilknyttet program, der kan udføre denne handling. Opret en tilknytning i angiv tilknytninger i Kontrolpanel.

det står intet om denne Tilknytning i Kontrolpanelet.hcvad gør man lige så ???