Avatar billede jkrons Professor
15. oktober 2007 - 15:16 Der er 1 løsning

I.E. 7,.0 går i stå ved mangel på brug

Jeg har netop opgraderet til IE 7.0 og den nyeste version af Messenger.

Hvis jeg starter men pc, og bruger IE, Messenger eller OE er der ingen problemer. Holder jeg imidlertid en pause, og kommer tilbage til pc'en eller bare til et af de tre programmer, virker de ikke længere. Messenger kan ikke få kontakt til serveren, OE kan ikke åbne Meddelelser i Nyhedsgrupperne, og IE kan ikke vise hjemmesider. Den kan end ikke vise HTML filer, der ligger gemt på min egen pc.

Andre programmer virker OK. Jeg kan fx sagtens sende og modtage mail med Outlook, og jeg kan up-og downloade filer med et FRP program.

For at tingene kommer til at virke igen, er jeg nødt til at genstrarte pc'en, hvilket er et ret stort irritationsmoment.

Er der nogen, der har nogen gode ideer, til hvad problemet kan skyldes, og hvordan det kan løses?

NB: Jeg kører XP sp. 2 med de nyeste opdateringer.
Avatar billede jkrons Professor
22. oktober 2007 - 23:56 #1
Da der åbenbart ikke er nogen bud lukker jeg.